Despre noi   |   Revista Contemporanul   |   Blogul editurii   |   Evenimente   |   Contact        

Editura Ideea Europeană
Căutare rapidă:
   Editura EuroPress Group » Catalog » Psihologie & Psihanaliză
AUTENTIFICARE
Adresa de e-mail:


Parola:
(am uitat parola)



Sunt un client nou.
Creează un cont
COLECŢII
Biblioteca Ideea Europeană
Dicţionare & Enciclopedii
Galeria artiştilor
Istoria mentalităţilor
Istorie & Documente
Istorie & Religie
Istorie, teorie şi critică literară
Jurnal & Corespondenta & Memorii
Pleasure
Poesis
Practic
Psihologie & Psihanaliză
Roman Fiction
Afişează oferta completă
 
 
INFORMAŢII
Transport şi livrare
Confidenţialitate
Condiţii de utilizare
Contactaţi-ne
 
 
NOUTĂŢI
Lecturi in filigran
Geo Vasile -
Lecturi in filigran

18,00 RON
Afişează ultimele noutăţi
 
 

Psihologia influentei

AutorMaia Dushkina

ColecţiePsihologie & Psihanaliză

DomeniuPsihologie

ISBN: 978-973-1727-44-8

Număr de pagini: 270

An apariţie: 2008

Format: 13x20 cm

Editura EuroPress Group

In format eBook o gasiti pe www.librariapentrutoti.ro

Traducere de Ioan Belea.

Sunt intrebuintate, de catre om si fata de om, o cantitate uriasa de forme, tipuri si mijloace diferite de influenta – convingerea, constrangerea, sugestia, contaminarea – precum si metode si procedee, tehnici si tehnologii de influenta. Fiecare din aceste influente, dispunand de specificul si posibilitatile lor, capata o intruchipare completa numai prin realizarea sarcinilor si conditiilor actuale ale activitatii si comunicarii in care ele se manifesta. Oportunitatea si eficienta lor depind de alegerea unei strategii, tactici si instrumentari adecvate in imprejurari absolut concrete. O importanta deosebita capata cunoasterea legitatilor si stapanirea, prin metode practice, a organizarii influentei psihologice in acele sfere ale activitatii, unde rolul conducator il joaca procesul comunicarii interumane. Acestea sunt, in principal si inainte de toate, diferitele domenii ale practicii psihologice, manageriale, pedagogice, de marketing si de reclama. Tocmai influenta psihologica formeaza si caracterizeaza potentialul transformator de comunicare ca activitate a persoanei. Problemele legate de posibilitatea si tendinta de a folosi influenta psihologica pentru atingerea scopurilor lor apar la profesionistii din cele mai diferite domenii de activitate. Ele se refera, in principal, la necesitatea alegerii unor mijloace, procedee si metode psihologice eficiente de influenta psihologica.

O carte fundamentala de psihologie. Un manual inevitabil.

Preţ librărie: 27.25 RON
Preţ internet: 20,44 RON

  • Momentan 2.96/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Rating: 3.0/5 (962 voturi)

Acum puteţi cumpăra cărţile editurii EuroPress Group şi în format digital!

Dacă doriţi o carte în format e-book, selectaţi această opţiune din meniul de mai jos. Cărţile în format electronic vor fi expediate prin email, pe adresa dvs. specificată la efectuarea comenzii.

Format:
Comentarii
COŞ DE CUMPĂRĂTURI
0 produse
 
 
Concurs EuroPress Group
Concurs
 
 
Abonează-te la newsletter



 
 
Informaţii despre autor
Informaţii Maia Dushkina
Alte cărţi de Maia Dushkina
Afişeaza toţi autorii
 
COMENTARII
Scrie comentariuScrieti un comentariu despre acest produs!
 
 
CĂRŢI PROMOVATE
Adevarul despre barbati
Adevarul despre barbati
18,99 RON

Pescarusul - Anton Pavlovici Cehov
Pescarusul - Anton Pavlovici Cehov
11,45 RON